Jūsu grozs ir tukšs. Pievienojiet preci grozam, lai turpinātu.

Notīrīt visu
Kopā apmaksai:
€0,00
Noformēt pirkumu

GOLDLIGHT lietošanas noteikumi

1. VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI

1.1. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību GOLDLIGHT, reģ. Nr. 40203166474, juridiskā adrese: Dēļu iela 2, Rīga, LV-1004, turpmāk tekstā – Goldlight, sniedz pakalpojumus, kas pieejami mājaslapā www.goldlight.lv, turpmāk tekstā – Mājaslapa. Apmeklējot Mājaslapu un to lietojot, aicinām Jūs iepazīties ar šiem noteikumiem, kā arī Privātuma politiku un Piegādes un atgriešanas noteikumiem.

1.2. Ja patērētājs iegādājas Goldlight Mājaslapā piedāvātos izstrādājumus (Preces), tad šāda savstarpēja vienošanās ir Distances līgums atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvai 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu”.

1.3. Mājaslapa ir reģistrēta kā juvelierizstrādājumu mazumtirdzniecības interneta veikals Latvijas Proves Birojā (reģ.nr. 1-4-16/2025, datums 17.03.2025).


2. DATU AIZSARDZĪBA

2.1 Goldlight veic personas datu apstrādi saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu un citiem datu aizsardzībai piemērojamiem tiesību aktiem.

2.2. Ar informāciju par to, kā Goldlight apstrādā Jūsu personas datus, Jūs varat iepazīties mūsu Privātuma politikā un Sīkdatņu politikā.


3. CENAS

3.1. Mājaslapā visas cenas norādītas eiro (EUR) valūtā.

3.2. Precēm piemērojamie nodokļi ir iekļauti norādītajā cenā pasūtījumiem Latvijas teritorijā. Pasūtījumiem ārpus Latvijas teritorijas tiks piemērota tās valsts PVN likme, kura tiks norādīta kā piegādes adrese.

3.3. Goldlight ir tiesības mainīt cenas jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma. Patērētājam ir tiesības iegādāties Preces un pakalpojumus par aktuālajām cenām.


4. IEGĀDE UN NORĒĶINU KĀRTĪBA UN DROŠĪBA

4.1. Ja esat ievietojis preci virtuālajā grozā, tā netiek rezervēta.

4.2. Par Preču vai pakalpojumu iegādi Mājaslapā varat norēķināties ar internetbankas starpniecību, kā arī izmantojot maksājumu karti vai Goldlight dāvanu karti. Ņemiet vērā, ka Goldlight Mājaslapā nav iespējams norēķināties ar dāvanu karti, kas saņemta apmaiņā pret atgrieztu preci kādā no Goldlight veikaliem. Tāpat nav iespējams iegādāties Goldlight dāvanu karti, norēķinoties ar Goldlight vai Lieliska dāvana dāvanu karti. Pieejamie maksājumu veidi un kartes, kuras mēs pieņemam, ir norādītas mūsu Mājaslapā.

4.3. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv. Maksājumu izpildei nepieciešamie personas dati tiek nodoti platformas īpašniekam Maksekeskus AS.

4.4.Tāpat Jums ir iespēja iegādāties mūsu preces uz nomaksu, izmantojot Goldlight piedāvāto bezprocentu dalīto maksājumu, kuru piedāvā mūsu sadarbības partneri. Izvēloties Jums piemērotu pirkuma apmaksas termiņu (3, 6 vai 12 mēneši), Jūsu pirkuma summa tiks sadalīta proporcionālās daļās. Lai noformētu nomaksas pirkumu, Jums jāizmanto Smart-ID vai eParaksts Mobile identifikācijas rīkus. Lai mūsu sadarbības partneri varētu izvērtēt, vai Jūsu ienākumi un esošās saistības ir piemērotas, lai mēs varētu piedāvāt Jums šādu pakalpojumu, Jums būs jāievada papildu dati par sevi. Ar sīkāku informāciju par to, kā notiek Jūsu informācijas apstrāde pirms līguma noslēgšanas, varat iepazīties mūsu Privātuma politikā. Pirms nomaksas līguma parakstīšanas Jums ir jāiepazīstas ar Vispārējiem aizdevuma līguma noteikumiem.

4.5. Goldlight negarantē visu norēķinu karšu pieņemšanu apmaksai. Ja jums rodas problēmas ar maksājumu karti, lūdzam rakstīt uz [email protected] norādot maksājumu kartes numuru.

4.6. Goldlight neuzglabā Jūsu maksājumu kartes datus vai citu maksājuma līdzekļu informāciju.

4.7. Maksājumu tehnisko drošību nodrošina ar SSL sertifikātu, kas garantē datu pārsūtīšanas drošību un nepieejamību trešajai pusei.


5. PIEGĀDES KĀRTĪBA UN PREČU ATGRIEŠANA

5.1. Piegāde uz pakomātu Latvijas teritorijā pasūtījumiem virs EUR 40,00 ir bezmaksas. Par pasūtījumiem zem EUR 40,00 ir piemērojama piegādes maksa arī tad, ja pircējs izvēlējies piegādi uz pakomātu.

5.2. Piegāde ar kurjeru uz konkrētu adresi vai eksprespiegāde ir maksas pakalpojums neatkarīgi no pirkuma summas.

5.3. Piegādes maksas apmērs ir atkarīgs no Jūsu izvēlētā piegādes pakalpojuma sniedzēja un veida, kas norādīti mūsu Mājaslapā.

5.4. Ja esat patērētājs, Jums ir tiesības 14 dienu laikā no Preces saņemšanas brīža atkāpties no pirkuma līguma, kas noslēgts, iegādājoties preces Mājaslapā, nepaskaidrojot iemeslu. Jūs varat nodot preci bez maksas jebkurā Goldlight veikalā vai nosūtīt mums ar Omniva pakomātu, izmantojot Precei pievienoto atgriešanas kodu. Ja izvēlaties citu atgriešanas veidu, Jūs uzņematies segt atgriešanas izmaksas.

5.5. Veicot ar dāvanu karti iegādātu preču atgriešanu, Goldlight atgriež preces cenu atpakaļ uz dāvanu kartes bilances.

5.6. Ar sīkāku informāciju par atkāpšanos no līguma, preču nodošanu Goldlight un pirkuma maksas atmaksu lūdzam iepazīties Piegādes un atgriešanas noteikumos.


6. GARANTIJA UN KVALITĀTE

6.1. Goldlight rūpējas par savu preču kvalitāti. Jums ir tiesības vērsties pie Goldlight saistībā ar līgumam neatbilstošu preci divu gadu laikā no preces iegādes.

6.2. Pretenzijas par preču kvalitāti izskata tikai pēc pirkuma dokumenta uzrādīšanas.

6.3. Daži rotaslietu ražotāji ir piešķīruši īpašu garantiju savām precēm. Jūs tiksiet informēts par šādas garantijas noteikumiem un termiņu, iegādājoties preces Mājaslapā vai Goldlight veikalos.

6.4 Ražotāju vai Goldlight piešķirtā kvalitātes garantija neierobežo patērētāju tiesības, kuras neatbilstošas kvalitātes preces vai pakalpojuma iegādes gadījumā nosaka tiesību akti.

6.5. Ja prece neatbilst līgumam, vispirms Jūs esat tiesīgs prasīt Goldlight neatbilstības novēršanu vai preces maiņu, izņemot, ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi, vai rada Goldlight izmaksas, kuras nav samērīgas salīdzinājumā ar citu risinājumu.

6.6. Goldlight veiks maiņu vai remontu bez atlīdzības, ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku. Remonta izpildes laiks ir nosakāms katrā situācijā individuāli, ņemot vērā bojājuma raksturu.

6.7. Juvelierizstrādājumi ar dārgakmeņiem un izstrādājumi, kuriem ir koriģēts izmērs, netiek mainīti, izņemot gadījumus, kad konstatēts slēpts ražošanas defekts, kas nav novēršams, veicot to remontu.

6.8. Izstrādājumi, ko klients ir patstāvīgi pasūtījis no ražotāja kataloga, ir uzskatāmi par individuāla pasūtījuma precēm. Uz individuāla pasūtījuma precēm neattiecas 14 dienu atgriešanas tiesības, ko piemēro distances pirkumiem.

6.9. Izstrādājumiem ar rodija pārklājumu un apzeltītām rotaslietām ir iespējams dabisks nodilums, kas nav uzskatāms par defektu, un uz to nav attiecināmi preces garantijas noteikumi.

6.10. Juvelierizstrādājumu garantijas remontu veic Goldlight servisa sadarbības partneris SIA “Goldwork”. Remonta nepieciešamības gadījumā Jūs varat pasūtīt remontu, vēršoties tieši sadarbības partnera darbnīcās vai arī nodot izstrādājumu remontam tuvākajā Goldlight veikalā.

6.11. Konkrētu zīmolu precēm garantijas remontu veic to ražotājs.

6.12. Garantijas remonts netiek veikts, ja:

6.12.1. prece ir patvaļīgi bojāta;

6.12. 2. nav ievēroti juvelierizstrādājumu lietošanas un kopšanas noteikumi;

6.12.3. juvelierizstrādājumu ir labojis vai tā sākotnējo dizainu mainījis cits meistars, kurš nav SIA „Goldwork” servisa juvelieris.

6.13. Patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai Goldlight attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu, ja Goldlight saprātīgā termiņā nav novērsis preces neatbilstību līguma noteikumiem vai nav apmainījis preci pret līguma noteikumiem atbilstošu, vai ja minētās darbības veiktas, radot būtiskas neērtības patērētājam.

6.14. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par preci samaksāto naudas summu, var tikt ņemts vērā preces nolietojums vai labums, ko patērētājs guvis, lietojot preci, un par ko puses ir vienojušās.

6.15. Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas preci izmantot, patērētājs nevar prasīt, lai Goldlight atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā. Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja līguma slēgšanas brīdī patērētājs zināja vai nevarēja nezināt par preces neatbilstību līguma noteikumiem (piemēram, iegādājoties nocenotu preci ar nelielu defektu).

6.16 Patērētāja prasījumu gadījumā pirkuma līgums netiek atcelts un nauda netiek atmaksāta par tām precēm, kuras ir tīši vai nolaidības dēļ bojātas (pakļautas ķīmisku vielu, atklātas liesmas, augstas temperatūras, asu priekšmetu utt. iedarbībai) vai ja ir pārkāpti preču lietošanas un kopšanas noteikumi, vai preces ir lietotas nepareizi vai neatbilstoši paredzētajam uzdevumam.


7. LIETOTĀJA ATBILDĪBA

7.1. Piekļūstot Mājaslapai vai lietojot to, Jums ir jāievēro šeit izklāstītie Goldlight Mājaslapas lietošanas noteikumi, kā arī Mājaslapā publicētie īpašie brīdinājumi vai norādījumi par piekļuvi vai lietošanu. Jums vienmēr jārīkojas labticīgi, atbilstoši likumam un vispārpieņemtajai praksei. Jūs nedrīkstiet veikt jebkādas izmaiņas vai labojumus Mājaslapā, tajā atrodamajā saturā vai pakalpojumos, kā arī jebkādā veidā kaitēt Mājaslapas darbībai vai funkcionalitātei. Ja Jūs apzināti vai nolaidības dēļ pārkāpjat šajos noteikumos paredzētās saistības, Jūs esat atbildīgs par visiem zaudējumiem un kaitējumu, ko šāds pārkāpums ir nodarījis Goldlight, mūsu filiālēm, partneriem vai licenču devējiem.


8. JŪSU Goldlight PROFILS

8.1. Apmeklējot Mājaslapu, Jūs varat piereģistrēt tajā savu profilu. Reģistrēt profilu var ikviena fiziska persona, kura reģistrācija brīdī ir sasniegusi vismaz 18 gadu vecumu. Jums ir nepieciešams norādīt savus personas datus un izmantot kādu no piedāvātajiem autentifikācijas rīkiem.

8.2. Lai uzzinātu, kā Goldlight apstrādā Jūsu profila datus, lūdzam iepazīties ar mūsu Privātuma politiku.

8.3. Reģistrējot savu profilu, Jums automātiski tiks piešķirts lojalitātes kartes numurs, kuru varat izmantot, lai izdevīgāk iepirktos Goldlight Mājaslapā un veikalos.

8.4. Jūs varat labot savus profila datus katrā laikā. Tāpat Jums ir iespēja norādīt savus īpašos datumus, piemēram, dzimšanas dienas datumu, kuros saņemsiet īpašus piedāvājumus no Goldlight.

8.5. Ja Jūs vēlaties dzēst savu profilu Mājaslapā, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu: [email protected] Dzēšot savu profilu, Jūs nevarēsiet to atjaunot un neatgriezeniski zaudēsiet lojalitātes programmas ietvaros uzkrāto atlaižu līmeni un citus labumus, ko piedāvā Goldlight lojalitātes programma.


9. SAITES UZ TREŠO PUŠU MĀJASLAPĀM

9.1. Mēs neesam atbildīgi par citu mājaslapu saturu, uz kurām vai no kurām ved mūsu Mājaslapas saites. Mājaslapā redzamās saites izveidotas vienīgi Jūsu ērtībai. Uz citām tīmekļa vietnēm, mājaslapām vai no tām vedošu saišu izmantošana ir Jūsu pašu atbildība. Mēs nekādā veidā neesam atbildīgi par citu tīmekļa vietņu pārbaudi vai izvērtēšanu, no kurām vai uz kurām ved mūsu Mājaslapas saites, un mēs negarantējam citu šādu tīmekļa vietņu piedāvājumu, kā arī mēs neuzņemamies nekādu atbildību vai saistības attiecībā uz citu mājaslapu un vietņu darbību, saturu, produktiem vai pakalpojumiem, ieskaitot to privātuma politikas un lietošanas noteikumus. Jums patstāvīgi uzmanīgi jāiepazīstas ar citu apmeklēto tīmekļa vietņu lietošanas noteikumiem un privātuma politiku.


10. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

10.1. Visa šajā Mājaslapā pieejamā informācija un saturs, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar preču zīmēm, logotipiem, tekstu, grafiskām zīmēm, pogu ikonām, attēliem, skaņas ierakstu fragmentiem, datu apkopojumiem un programmatūru, ir Goldlight, mūsu filiāļu vai partneru īpašums, un to aizsargā normatīvie akti intelektuālā īpašuma aizsardzības jomā. Bez skaidras mūsu rakstiskas atļaujas mums piederošo preču zīmju izmantošana jebkādā veidā, neatkarīgi no mērķiem, nav atļauta, izņemot gadījumus, kad to tieši pieļauj normatīvie akti.


11. STRĪDU IZŠĶIRŠANAS KĀRTĪBA

11.1. Ja saistībā ar šo Mājaslapu rodas strīds, visas šajos noteikumos paredzētās tiesības un pienākumus, kā arī visas darbības to ietvaros regulē Latvijas Republikas normatīvie akti.

11.2. Puses visus strīdus, kas jebkādā veidā attiecas uz Mājaslapas apmeklējumu vai rodas saistībā ar šī Distances līguma izpildi, skaidrojumu vai tā darbības izbeigšanu, centīsies atrisināt savstarpējās pārrunās.

11.3. Ja puses nespēj izšķirt radušos strīdu savstarpējās pārrunās, jebkurai no pusēm ir tiesības vērsties Latvijas Republikas tiesā.

11.4. Ja Jūs uzskatāt, ka Goldlight, ir pārkāpis patērētāju tiesību aizsardzības noteikumus, piemēram, attiecībā uz informācijas sniegšanu par pakalpojumu, distances līgumu vai atteikuma tiesībām, lūdzam vispirms nosūtīt mums argumentētu pretenziju uz e-pasta adresi [email protected]. Mēs izskatīsim Jūsu pretenziju un sniegsim atbildi. Ja Jūs nepiekrītat mūsu atbildei, Jūs varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai risinātu strīdu ārpustiesas kārtībā (Attiecas tikai uz jautājumiem, kas nav saistīti ar medicīnas pakalpojumiem). Vairāk informācijas: https://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0.

11.5. Ja starp Goldlight un patērētāju rodas strīds par fizisko personu datu aizsardzības jautājumiem, jebkurai no pusēm ir tiesības vērsties tiesā, kā arī Datu valsts inspekcijā, adrese: Elijas iela 17, Rīga, LV-1050.


12. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

12.1 Šie noteikumi veido visu starp jums un Goldlight noslēgto vienošanos attiecībā uz šīs Mājaslapas un tās satura lietošanu.

12.2. Goldlight ir tiesības jebkurā laikā labot un precizēt šos noteikumus, publicējot attiecīgās izmaiņas Mājaslapā un norādot pēdējo izmaiņu veikšanas datumu. Jebkuras šajos noteikumos veiktās izmaiņas stājas spēkā uzreiz pēc to publicēšanas. Turpinot lietot Mājaslapu pēc šādu izmaiņu veikšanas, jūs ar to apliecināt savu piekrišanu visām izmaiņām.


13. NEPĀRVARAMA VARA

13.1. Goldlight nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus mūsu saprātīgas kontroles, kurus nevarēja ne paredzēt ne novērst, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtas stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata anomālijām, neizpildi no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī datoriekārtu un programmatūras atteici. Šādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā mēs sazināsimies ar Jums un centīsimies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.